Urenportals: Klant | Medewerker

Werken bij Bowers

Sinds 2008 zijn wij als persoonlijke werkgever actief binnen de bouw en infra. Met een onderscheidende werkwijze, wars van traditionele detachering, zijn wij opzoek naar kwaliteit en professionaliteit. Dit doen wij met onze persoonlijke aanpak. We selecteren projecten en technische medewerkers met zorg en doen er alles aan om, zowel op de werkvloer als daarbuiten, de veiligheid en tevredenheid te garanderen.

Nog belangrijker, wij zetten als eerste ook vol in op het werk- en levensgeluk van ons personeel. Hoe? Door te luisteren naar onze mensen en hen vrijwillig mee te laten doen aan ons gelukstraject. Werk en privé moeten in balans zijn.

Bowers
Achtergrond Patroon

Interne Vacatures

Bij Bowers

Bijzonder financieel administraief Geluksmanager 0,8 fte

  • ... Berkel en Rodenrijs
  • ... €2.600,00 – €3.200,00

Aankomend vestigingsmanager Vlaardingen

  • ... Vlaardingen
  • ... €3.155,00 – €4.007,00

Vacature Recruiter / salesmanager technische detachering Vlaardingen

  • ... Vlaardingen
  • ... €2.621,00 – €3.356,00

Vacature Recruiter Bouw Ede

  • ... Ede
  • ... €3.155,00 – €4.007,00

Recruiter Techniek Regio Vlaardingen

  • ... Vlaardingen
  • ... €3.155,00 – €4.007,00

Projectmanager Techniek Vlaardingen

  • ... Vlaardingen
  • ... €3.155,00 – €4.007,00

Vacature Junior Recruiter / salesmanager technische detachering Bergschenhoek

  • ... Bergschenhoek
  • ... €2.621,00 – €3.356,00

Medior Recruiter / salesmanager Techniek Veenendaal

  • ... Veenendaal
  • ... €3.406,00 – €4.560,00

Junior Recruiter / salesmanager technische detachering Berkel en Rodenrijs

  • ... Berkel En Rodenrijs
  • ... €2.621,00 – €3.356,00

Recruiter / Sourcer Berkel en Rodenrijs

  • ... Berkel en Rodenrijs
  • ... €3.155,00 – €4.007,00

Een dag in het leven van onze…

Commercie

Bij ons is geen dag hetzelfde voor onze projectmanagers. Deze 360 graden rol, waarin veelzijdigheid en betrokkenheid centraal staan, biedt elke dag nieuwe uitdagingen en veel afwisseling. Bij onze commercie draait alles om het bereiken van doelen, openheid en levensgeluk. Hoe een dag van deze toppers eruit ziet? Nou zo:

Ochtend: Werving en selectie

De dag begint vaak met het vinden van nieuwe goede techneuten. Onze projectmanagers hebben een scherp oog voor talent en besteden veel tijd aan het doornemen van cv’s en het benaderen van potentiële kandidaten. Daarna staan er sollicitatiegesprekken gepland, waarin we niet alleen naar de technische skills van de kandidaat kijken, maar vooral naar hun wensen en ambities. Wat drijft hen? Wat maakt hen gelukkig? Bij ons staat de techneut altijd centraal.

Middag: Acquisitie en klantbeheer

’s Middags draait alles om acquisitie en klantcontact. Onze projectmanagers benaderen bedrijven om hen te overtuigen van de voordelen van onze gedetacheerde collega’s. Het gaat hier om meer dan alleen verkoop; het is het opbouwen van sterke, transparante relaties. Daarnaast houden ze regelmatig contact met onze gedetacheerde techneuten om te zorgen dat alles goed verloopt en iedereen tevreden is met hun projecten.

Bedrijfs- en projectbezoeken

Onze projectmanagers zijn vaak op pad voor bedrijfs- en projectbezoeken. Dit geeft hen de kans om een kijkje te nemen op de werkvloer of projecten. Deze bezoeken zijn cruciaal om de voortgang van projecten te monitoren en om te zorgen dat alles naar wens verloopt. We vinden het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt en tevreden is met de samenwerking.

Offertes en intern overleg

Tussen de bedrijfsbezoeken door is er ook tijd voor het opmaken van offertes en het maken van prijsafspraken met klanten. Dit vraagt om nauwkeurigheid en een goed inzicht in de markt. Daarnaast onderhouden onze projectmanagers intensief contact met interne afdelingen, zoals HR en administratie, om te zorgen dat alle processen soepel verlopen. Openheid en transparantie zijn hier sleutelbegrippen.

Strategie en groei

Aan het eind van de dag is er ruimte voor strategisch denkwerk. Onze projectmanagers denken actief mee over de plannen en begrotingen van ons bedrijf. Ze dragen bij aan de groei van Bowers & Jackling door hun inzichten en ervaringen te delen. Persoonlijke groei is hierbij ook belangrijk; onze collega’s krijgen volop kansen om zichzelf verder te ontwikkelen.

Onze kernwaarden

Bij Bowers & Jackling zijn onze kernwaarden de leidraad voor al ons handelen:

Groei: We stimuleren de persoonlijke en professionele ontwikkeling van onze medewerkers en techneuten.
Teamgeest: Samenwerken staat centraal; we geloven dat we samen sterker zijn.
Expertise: We streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen en delen graag onze kennis.
Ondernemerschap: Initiatief en innovatie worden aangemoedigd, zodat we als bedrijf continu kunnen verbeteren.

Bij Bowers & Jackling geloven we dat onze projectmanagers / recruitment projectmanagers de ruggengraat van ons bedrijf vormen. Ze spelen een cruciale rol in het succes van onze techneuten en klanten. Geen enkele dag is hetzelfde in deze veelzijdige en uitdagende functie. Wil jij deel uitmaken van ons team en meebouwen aan een toekomst waarin levensgeluk, openheid en transparantie centraal staan? Dan is dit jouw kans!

Bowers

Een dag in het leven van onze…

Administratie

Bij ons is de afdeling Finance & Administration het kloppende hart van de organisatie. Hier werken vier gemotiveerde collega’s die elke dag met een grote glimlach meebouwen aan de groei-ambities van het bedrijf.

Deze afdeling is verantwoordelijk voor het tijdig en volledig verzorgen van de administratie. Hier wordt o.a. de inkoopadministratie gedaan, de volledigheid van urenregistraties gecontroleerd en onze klanten gefactureerd. Verder beheren zij de salarisadministratie en zorgen ze ervoor dat alle collega’s hun salaris op tijd ontvangen. Ook worden onze leveranciers netjes betaald en staan ze klaar voor vragen en ondersteuning op al deze onderdelen.

Verder worden elke maand de cijfers gecontroleerd, alle belastingaangiftes gedaan en verschillende financiële en commerciële rapportages opgesteld. Een aantal hiervan wordt met iedereen gedeeld en in maandmeetings besproken en geven inzicht in de bedrijfsperformance. Daarnaast ondersteunt de administratie het MT in het maken van jaarplannen en wordt hiervan een budget opgesteld. Hierbij wordt regelmatig beoordeelt of alles nog volgens plan verloopt en afwijkingen geanalyseerd. Met behulp van slimme modellen wordt continue gekeken hoe de nabije toekomst eruit ziet zodat tijdig kan worden bijgestuurd. Tevens wordt waar nodig advies gegeven waar commerciële kansen en risico’s liggen.

Ook ondersteunen deze collega’s bij zowel interne als externe audits, waar hun expertise en nauwkeurigheid van onschatbare waarde zijn. Hun inzet zorgt ervoor dat we altijd voldoen aan de hoogste standaarden en dat onze processen continu verbeterd worden.

Verder verzorgen ze diverse andere werkzaamheden op gebied van b.v. office-management, HR, personeels-events en het wagenparkbeheer. Bij dit laatste wordt gezorgd dat ons wagenpark goed onderhouden is en dat alles soepel verloopt, van de aanschaf van nieuwe voertuigen tot de dagelijkse operationele zaken.

Op gebied van automatisering en ICT zorgt dit team ervoor dat waar mogelijk, handmatige werkzaamheden worden geautomatiseerd door gebruik te maken van bestaande functionaliteiten, slimme tools en nieuwe applicaties. Onze back-office applicatie MSF wordt een aantal keer per jaar vernieuwd zodat we voldoen aan alle wijzigingen op gebied van wetgeving en beveiliging.

Als laatste zijn deze collega’s een belangrijk aanspreekpunt voor alle interne afdelingen. Met hun open en toegankelijke houding zorgen zij voor een vlotte communicatie en samenwerking binnen het bedrijf. Dankzij hun inzet en humor weten ze altijd een positieve werksfeer te creëren, wat bijdraagt aan het succes van ons bedrijf.

Kortom, de afdeling Finance & Administration is onmisbaar voor het soepel laten verlopen van onze dagelijkse bedrijfsvoering en staat garant voor een efficiënte en gezellige werkomgeving.

Werken bij Bowers - Marketing

Een dag in het leven van onze…

Marketing

Welkom bij het kloppend hart van onze technische detacheerderswereld: onze marketingafdeling! Hier werken drie creatieve koppen die dagelijks de magie achter onze branding en werving verzorgen. Laten we eens een kijkje nemen in hun veelzijdige takenpakket.

Webdesign wonderen

Onze website is niet zomaar een online visitekaartje. Dankzij onze collega’s is het een digitale meesterwerk waar elke techneut van gaat watertanden. Van de pixel-perfecte inrichting tot het user-friendly ontwerp – zij zorgen ervoor dat bezoekers blijven plakken.

Techneut talent scouts

Op zoek naar de beste techneuten? Onze recruitment marketing gurus weten precies waar ze moeten zoeken (en vooral waar niet). Met slimme campagnes vinden ze de juiste mensen en zorgen ze ervoor dat wij altijd een stap voor zijn op de concurrentie.

Social media superhelden

Instagram, LinkedIn, Tiktok – je noemt het maar, zij beheren het. Met humor, creativiteit en een vleugje techische flair houden ze onze volgers betrokken en up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen.

Branding bazen

Logo’s, huisstijlen en meer – onze branding experts zorgen ervoor dat ons merk niet alleen herkend, maar ook onthouden wordt. Ze creëren een identiteit waar we trots op kunnen zijn.

Data detectives

Van website-analyse tot conversieratio’s en alles daar tussenin, onze data-analisten weten precies wat werkt en wat niet. Met hun scherpe inzichten blijven we onze processen optimaliseren en onze resultaten verbeteren.

SEO en SEA Specialisten

Of het nu gaat om hoger te ranken in Google of de perfecte SEA campagne op te zetten, deze specialisten zorgen ervoor dat we online altijd zichtbaar en vindbaar zijn. Ze laten geen keyword onbenut!

Content creatie cracks

Blogs, nieuwsbrieven, social posts – de creatieve content stroomt hier moeiteloos uit de pen. Met pakkende en informatieve content houden ze onze doelgroep geboeid en geïnformeerd.

Event & uitjes experts

Natuurlijk is het niet alleen werk wat de klok slaat. Deze collega’s zorgen ook voor de gezelligheid binnen het bedrijf met top bedrijfsuitjes en evenementen. Van strategische meetings tot feestjes, ze weten hoe ze een goede tijd moeten organiseren!

Kortom, ons marketingteam is de drijvende kracht achter ons succes. Ze combineren creativiteit met data-analyse en hebben altijd een scherp oog voor de nieuwste trends. En laten we eerlijk zijn, met zo’n team kan het niet anders dan dat je glimlachend naar je werk gaat!

Winning Stories

Bij Bowers

Ibiza - Bowers en Jackling

#1

We’re going to Ibiza!

Een goed feestje slaan we als organisatie nooit over, zeker niet als we dit met alle interne collega…

jaarlijkse klantendag bowers en jackling

#2

Onze jaarlijkse klantendag

We zetten niet alleen onze collega’s graag in het zonnetje door veel activiteiten te ondernemen, m…

Het gelukstraject

#3

Werkgeluk? Wij zetten liever in op het levensgeluk van onze collega’s!

Werkgeluk. Een term die bedrijven te pas en te onpas gebruiken. Waarom zou je je als bedrijf alleen …